dimarts, 6 de maig del 2014

Seguim reflexionant....

No sé per quina casualitat vaig anar a parar al blog del Ramon Paraiso (http://fadultos.blogspot.com.es), sempre amb comentaris interessants sobre la nostra feina. El recomano a tots aquells que estem posats en això de la Formació d'Adults.

El cas és que en llegir-lo, vaig pensar que fa temps que no exposo idees. I aquest bloc és la manera. Per a això el vaig iniciar...
I també és casualitat que últimament he tingut sobretaules de dinars o sopars, tant fa, amb gent que no es dedica a l'ensenyament, i més enllà de "quantes vacances", de tant en tant apareixen reflexions que em fan pensar. Com ara: "Per què els mestres som els únics funcionaris que no hem de fer tota la nostra jornada laboral al centre?"  Això de només 30 hores al centres, i les altres 7'30hores a casa... Té algun sentit? Se'm cau l'ànima als peus quan ho he comentat amb algun profe i em diu " millor treballar a casa, per què a l'escola xerro massa amb tothom i no faig res..." o en un extrem "Jo les permanències les faig a casa, que les faig de més qualitat". I sé que això de les permanències és un extrem, però això de les 37'30 hores de jornada setmanal... Com va?
I una altra, parlant amb gent que té fills: "Si els mestres deixen de fer classe al juliol perquè els nens tenen massa calor a les classes... Com és que els hem de deixar tot el mes en casals (sovint desenvolupats a la mateixa escola)? Què als casals no hi fa calor?" algú hi ha pensat?
Sé que em tiraria pedres a la meva teulada, però m'agradaria que si algú llegeix això i coneix alguna resposta, me la faci saber. Gràcies.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada